torsdag 31. mars 2011

Spennende tid i møte og sjokoladeostekake

Har fått forespørsel om å bli med på noe kjempe spennende.. =)=) Veeldig morsomt og jeg gleder meg, men er samtidig veeeldig nervøs og syns det er litt skummelt.. Skal fortelle mer om det på tirsdag =)

Har også satt meg som mål at jeg skal bli MYE finkere til å blogge igjen.. Jeg baker jo ofte, men glemmer rett og slett å ta bilder og legge ut her.. Men, lover å bli flinkere.. =) Spør gjerne også om er det er ting dere gjerne vil ha oppskrifter eller beskrivelser til.. =)

Siste kaka jeg lagde var en sjokoladeostekake som jeg lagde til et selskap mamma hadde.
Ikke laga den før, men den ble kjempegod.. =)

Serverte den med jordbær, bringebær og krem. Veldig godt med bær til den gode sjokoladesmaken =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar