søndag 13. februar 2011

Morsdag og kake til Valentines day

I dag har vi nesten ikke gjort annet enn å stå på kjøkkenet. Men det gjør ingenting, for da koser jeg meg som værst =)
Vi har laga sikkert 50 ++ valentines cookies som jentene på jobb skulle dele ut på jobb i morra.. Glemte selvfølgelig å ta bilde av de før de ble levert, så de får det komme bilde av seinere =)
Så har jeg laga en valentines day kake som jeg skal ha med i barnehagen i morra =)
Slik så den ut. Sjokoladekake med jordbær-puree og sjokoladekrem inni. Lokk, blomster og pynt er i fondant.

Håper alle har hatt en flott MORSDAG og at dere får en fantastisk VALENTINES DAY i morra =)=)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Kan du ikke legge ut oppskrifta på denne kaken. Den så helt fantastisk ut?

    SvarSlett
  2. Vibeke: Selvfølgelig kan jeg legge ut oppskriften på denne kaka.. Kommer i nytt innlegg =)

    SvarSlett