lørdag 9. januar 2010

Velkommen til min kakeblogg

Denne bloggen skal handle om baking, kaker og slike ting. Jeg har hatt kakebaking og kakepynting som hobby etpar år nå og syns det er suuupermorro..=) Jeg er ikke noe flink ennå, men øvelse gjør mester.. Jeg elsker å bake, og jeg elsker å pynte kaker.. Lager litt for venner og kjente, så bare å spørre om dere vil..(bare ikke forvent for mye..:P)

Kommer til å legge ut bilder og oppskrifter av kaker og andre bakevarer jeg lager. Kommer også til å legge ut litt tips om hva slags utstyr man trenger til kakebaking og kakepynting..=) Blir sikkert endel tips om nettsider og slikt etterhvert også..

Håper noen vil følge med på kakebloggen min..

ENJOY..

4 kommentarer:

  1. Bra=)=) Bare si ifra hvis det er noen spesielle oppskrifter eller noe folk vil ha??

    SvarSlett
  2. Sjokoladekake!
    Og hvertfall sjokoladekake-fyll, eller sånn sjokoladelokk! :)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg og!! :D
    Og Lilli - du er flink!! ;D

    Håper oreo-kaka kommer etterhvert ;) Den er DRIT go'!! :D :D

    SvarSlett