mandag 8. juni 2015

Min egen Bryllupskake

33(!) dager igjen til jeg gifter meg med drømmemannen min. Nå er det virkelig tid for å fikse smådetaljer og de siste viktige tingene.. 
Alle spør naturligvis om jeg skal lage min egen bryllupskake, og JA selvfølgelig har jeg lyst til det.... 
men NEI jeg skal ikke det.. Jeg vet hvor stressa jeg er med Bryllupskaker og vet at jeg ikke hadde klart å slappe av dagen før da, og det vil jeg, for jeg og jentene skal jo på spa og hotell å slappe av før den store dagen.. 

MEN, bryllupskaka er i de beste hender og jeg stoler 110% på ho som skal lage den og jeg vet at den blir fantastisk(fordet om designet ikke er bestemt ennå for jeg klarer ikke bestemme meg:p)


Her er hvertfall litt inspirasjon jeg har samla.. 💕


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar