onsdag 29. oktober 2014

Halloween forberedelser

Fredag skal størstegutten min ha Halloweenfest for første gang og jeg tror jeg gleder meg nesten mer enn han:) har hatt forberedelsene klare en stund, og tenkte jeg skulle dele litt ideer med dere :)
Dette er ting jeg skal lage i morra, så mine bilder av det kommer da  :) inntil da kan dere kose dere med litt inspirasjonsbilder fra Pinterest :)

Svart spagetti med kjøttdeig og oliven(øyne) til middag 

Bein laget av saltstenger og mini marsmellows..

Spøkelser på pinne laget av rice kristnes og hvit sjokolade.. 

Slange egg i slim laget av druer i gele..

Disse laget jeg i fjor. Heksefingre av kransekakemasse, mandler som negler. Kan dyppe endene i melis glasur med rødfarge så det ser ut som om fingrene blør..

Kos dere med inspirasjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar