mandag 29. april 2013

Ny sponsor

I dag har jeg inngått et samarbeid med Jive. De har en nettbutikk hvor de selger ting til cupcakes, fest og festivitas som de selv skriver.
De har masse fine produkter og jeg er så heldig at jeg skal få lov til å teste endel av de. Jeg venter spent på første pakke, men inntill da kan dere jo ta en titt på noen av tingene de har i nettbutikken sin =)

Ballonger


De har et spennende utvalg av ballonger i forskjellige farger og former.

Barn



Et flott utvalg av engangsservice til barnebursdager og andre festivitas. Flere forskjellige bursdagspakker med tema som prinsesse, Ole Brum og Hello Kitty.

Cupcakes




Et godt utvalg av cupcakes former og wrappers i forskjellige størrelser, utforming og farge.
Gleder meg til å prøve disse!


 Utstyr til cupcakes som esker og stativer har de også!

Sugerør


Et variert utvalg av sugerør har de også. Gleder meg til å teste ut disse til cakepops og andre spennende ting.

Til bar / Til bords og dekorasjoner har de også


Isbøtter og vinluftere er noe av sorimentet.
 Litt bryllupsartikler har de også fått plass til. Og disse flotte putene til gifteringer finnes i flere varianter og farger.


Gleder meg virkelig til et samarbeid med denne nettbutikken =)
De har også en blogg - Jive
og en facebookside - Jive

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar