torsdag 25. oktober 2012

Vinner av giveaway er.........

 Da har jeg trekt vinneren av min første Giveaway på bloggen =) Har brukt www.random.org. 
Vet ikke helt hvordan jeg legger ut bilde av det og sånn her, så det får komme en annen gang :p
 
Hele 61 stykker har kommentert på Giveawayen og jeg er helt overrasket og overveldet over responsen.. =)

Vinneren av pakken med bok, utstikker og muffinsformer er:

Kommentar nr 43 -  Margrethe.


 Setter utrolig stor pris på alle kommentarene og håper dere vil følge meg og bloggen min videre =) Mye spennende som skjer fremover, så følg med!

                                                                 ENJOY =)
 
 

3 kommentarer:

  1. Grattis t vinneren :-) Er ikke frisk her - men skal jammen følge bloggen din ettersom jeg gjerne vil utvikle kakebakinga mi og gjerne i høyden !!!

    Hilsen Elin i Tromsø!

    SvarSlett
  2. Elin: Så koselig at du vil følge bloggen min =) Følg meg også gjerne på Facebook, Lillis søtsaker om du er der =) Bare å sende meg en mail eller spørre der om det er noe du lurer på =)

    SvarSlett
  3. Så da dette svar helt tilfeldig :-) Ja - skal komme tilbake til meldinga du svarte meg på, hvor jeg spurte litt ang fondant. Liker deg da fra før av der inne på F-B ja! Veldig kjekt å ha en kakegreie å forholde seg til i alt mylderet - og siden du svarte meg så hyggelig der inne :-)

    SvarSlett