søndag 22. januar 2012

Melkesjokoladekrem

Dette er en oppskrift jeg fant på Kakefesten som jeg bare har blitt helt forelska i.. Bruker den veldig ofte i kaker og endel på cupcakes. Er du glad i melkesjokolade, så elsker du denne =)

Melkesjokladekrem
50 g margarin
100 g melkesjokolade
3 ss melk
2ss kakao
2 ts vaniljesukker
300 g melis

Mykn smøret. Smelt sjokoladen i melken (svak varme) Ha sjokoladen i smøret, bland godt. Ha det over i en bolle, sikt inn det tørre og rør godt =) avkjøl det litt før du pisker det opp igjen =)

ENJOY


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Den kremen høyrtest veldig god ut, skal prøves ein dag =) fine kaker du har laga også såg eg, då eg bladde litt igjennom bloggen din =)

    Ha ein fin dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk =)Den kremen er supergod og passser veldig godt til sjokoladekaker om du er en sjokoladeelsker som meg =)=)

      Slett
  2. Hei! Kan denne stå i kjøleskapet til dagen etter for så å piskes opp?

    SvarSlett